Voor ons is het pas goed genoeg wanneer jij meer dan tevreden bent. Daarom sluiten wij naast een SLA altijd een eXperience Level Agreement af. Wij vinden het niet alleen belangrijk ‘wat’ we doen, maar vooral ook ‘hoe’ we het doen. Zo garanderen wij altijd een optimale service.
Bekijk onze cloud oplossingenMet een XLA meten we continue waar je staat. Worden de KPI’s behaald en ben je hier tevreden over? Waar moeten we meer focus op leggen? We blijven altijd op zoek naar de optimale ervaring.
Wij willen onze dienstverlening constant verbeteren en naadloos laten aansluiten op jouw organisatie. Jouw feedback helpt ons hierbij. Via onze eigen methodiek verzamelen en analyseren wij alle relevante inzichten om te kunnen sturen.
Uurtje-factuurtje past niet bij ons. Wij vinden het belangrijk dat je op ons kan bouwen én vertrouwen. Daarom nemen wij de tijd voor onze partners en blijven we altijd op zoek naar de optimale versterking.
Waarbij een SLA volledig op harde KPI’s gedreven is, kijken we met XLA of de gestelde KPI’s nog wel voldoen aan de huidige situatie. Het is een continu proces van monitoren en optimaliseren.
Ons Bizure team staat voor je klaar. Een vraag of verzoek kun je indienen via jouw persoonlijke Customer Portal in Freshservice. Na het creëren van je ticket gaat ons team ermee aan de slag. We houden je met real-time inzichten op de hoogte van de voortgang en status van je ticket.
Waar je aan moet denken bij het in beheer nemen van Azure & BI platforms? We hebben alles voor je op een rijtje gezet. Ontdek het.
Met Modern Service Management analyseren we waar het beter kan. We helpen je sturen op de assen security, quality, resiliency en cost management.
Wij bieden als Microsoft CSP partner verschillende oplossingen in de cloud. Geen overschot aan dure licenties, maar betalen per use.
Een XLA is een custom fit overeenkomst. Daarom is die voor elke organisatie anders. Benieuwd hoe XLA kan bijdragen aan jouw doelstellingen? Neem contact met ons op.
Contact opnemen